Zdaj je blagovna znamka LYPS STYLE predstavljena na trgu s kakovostnim vibratorjem s šminko z 10 neverjetnimi načini vibriranja, ovitim v mehak in svilnat antialergenski silikon. Zdaj šminka ni samo simbol ženstvenosti, ampak tudi simbol užitka, evolucija in zgodovina sta privedli do razmišljanja in svobode žensk, užitka do življenja vsega ter sloga. STYLE navdihuje v zgodovini ženskih šmink, in v čast svoji 100-letni zgodovini, prodaja najboljše vibracijske šmink za ženske danes!
- Antialergijski silikon.
- Priložen usb za polnjenje.
- 10 vzorcev vibracij.
- 1 motor.
- Močno in tiho delovanje.
- Litij-ionska baterija.
- Enostaven za čiščenje.
Čeprav je njegovo ustvarjanje morda še starejše, če upoštevamo pigmente, ki so jih uporabljali v egipčanski in grški kulturi, besedilo in znanje srečata svoje prvo stoletje in ostajata v veljavi kot kompleksen simbol ženskosti.
Ali obstaja ženska, ki v denarnici ne nosi šminke? Lahko, čeprav ni zanikati, da je ta element simbol ženske lepote in ikona popularne kulture. Laboratorij praznuje 100 let in ostaja najbolje prodajan izdelek ličil s skoraj 1000 milijoni enot po vsem svetu.
Zgodovina labiala je morda še starejša, če upoštevamo primarno sestavo žensk v antiki. V delu Egipta so nekateri naravni pigmenti delovali kot osnova trenutnega ličila. Mreže so zlite tako, da dajejo barve, ki se uporabljajo v očeh in ustih, vendar so bile na začetku dovoljene samo za aristokratski družbeni razred. (Preberite tudi, kaj se zgodi, če se ženske želijo naličiti?)
V Grčiji so si ženske v spremembi pobarvale ustnice, da bi pokazale, da so prostitutke, medtem ko so v Rimu postale dame visokega razreda.
Tudi starodavni faraoni in kralji so se ličili, čeprav to dejstvo še zdaleč ni bilo stvar nečimrnosti, temveč je bilo ličenje pri njih povezano z ločitvijo žganih pijač in tistih z zdravilnimi lastnostmi. Na primer, pripisali so lastnosti za odstranjevanje zla ali za predstavljanje moči svojih prednikov.
Toda revolucija bi prišla leta 1915 izpod rok ameriškega proizvajalca Mauricea Levyja. Z idejo o olajšanju nanosa in odstranitvi okornega postopka potrebe po čopiču – ki danes paradoksalno prihaja nazaj v modo – so Levy in drugi proizvajalci mislili, da je rešitev enostavnejša in bolj higienična predstavitev.
Po mnogih poskusih je Levy ustvaril balzam v obliki palice, sprva nekoliko nestabilen, ki pa je kasneje postal izdelek, ki ga vidimo danes. Skratka, zasnoval je šminko, pritrjeno na platformo – ki je drsela, ko je bila šminka nošena – in je bila znotraj kovinske cevi s pokrovom. Na ta način je palica postala ponovno uporabna. Voilá, nekaj tako preprostega je še danes izdelek par excellence in kompleksen simbol ženskosti. Ljubljen od večine, a pod drobnogledom najbolj radikalnih, ki ga označujejo za zatiralskega, mačističnega, provokativnega in izjemno seksualnega objekta, šminka kljub temu ostaja na lepotnem trgu.
»Labial se dojema kot predmet potrošnje in osebne ureditve, sprejet v okolju, kjer je modernost zaželena in poklicni uspeh prevladuje kot cilj življenja (…). Ne smemo pa pozabiti na prvo funkcijo ličila, to je, da ustvarite vizualno iluzijo.
Začasno spremeni obraz in s tem način, kako se uporabniki pojavljajo pred drugimi,” kot opisuje študija katoliške univerze v Peruju z naslovom “Šminka: identiteta, predstavitev in izkušnje ženskosti”.
- Strastno rdeča
Ta raziskava tudi nakazuje, da nekatere barve poudarjajo te mačistične prakse. Rdeča barva ustnic je vedno imela izrazito spolno konotacijo.
“Elemente, ki identificirajo ženskost, je mogoče podcenjevati, vendar vsebujejo diskurze in znanje, ki nam povedo o tem, kaj za družbo pomeni ne le biti ženska, ampak doseči določeno idealno podobo.” Kozmetična industrija se poigrava s temi simboličnimi vrednostmi,« navaja besedilo.
Zveza ličil in oglaševanja je verjetno rodila eno najmočnejših orožij za množično širjenje vseh časov. Iz revij, medijev in zdaj družbenih omrežij se ideal popolnosti, mode, trenda, ideal ženske, moškega, otroka, homoseksualca nadgrajuje z nenehnimi predstavitvami modelov tega življenja.
Labial je igral pomembno vlogo v ključnih trenutkih zgodovine. Poleg tega, da je bil tudi element za gledališče, je bil na primer izdelek, ki ga je med drugo svetovno vojno tržila Elisabeth Arden v kampanji, imenovani “Kampanja kot dolžnost”, da bi poskušala zmanjšati ton krize, ki jo doživljal svet.
INFORMACIJE O IZDELKU:
- Skupna dolžina: 10,2 cm.
- Premer: 2,5 cm.
- Teža: 45 gr.
- Material: ABS in silikon.
- Barva: črna in rdeča.
- Vodoodporen: da.
- Baterija: USB polnilen.
Mnenja
There are no reviews yet